Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 27 kwietnia 2024 05:16

Telefon w firmie - jaka taryfa będzie najlepsza?

Telefon w firmie to obecnie konieczność. W większości przedsiębiorstw istnieje również potrzeba, aby każdy pracownik posiadał służbowy telefon. W związku z tym ważne jest, aby wybrać taką ofertę, która będzie idealnie dostosowana do potrzeb firmy. Nie ma konieczności decydowania się na abonament, można również skorzystać z bardzo ciekawych rozwiązań w opcji prepaid, czyli na kartę oraz subskrypcji.
  • 27.03.2019 11:00
Telefon w firmie - jaka taryfa będzie najlepsza?

Firmowy abonament

Telefon na firmę to idealne rozwiązanie. Obecnie wszyscy wiodący dostawcy usług telekomunikacyjnych posiadają oferty skomponowane właśnie dla przedsiębiorstw. Są to bardzo atrakcyjne pakiety minut, MMS-ów, SMS-ów oraz transferu danych. Abonament to wygoda, ponieważ nie ma konieczności pamiętania o regularnych doładowaniach, tak jak w przypadku taryfy na kartę. Jedynym minusem jest konieczność długoterminowego zobowiązania, które może stać się problemem, gdy przedsiębiorstwo przestanie istnieć wcześniej, niż wygaśnie umowa z operatorem. Aby uchronić się przed ponoszeniem niepotrzebnych wydatków, trzeba pamiętać o jej wypowiedzeniu w odpowiednim czasie. W abonamencie na jeden numer pesel może być przypisanych nawet 10 numerów. Dodatkowo istnieje możliwość zakupu aparatów telefonicznych w cenach rozłożonych na dogodne raty. Należy pamiętać, że w dowolnej chwili można dodać kolejny numer, jednak czas trwania umowy do niego przypisanej będzie odpowiednio dłuższy. Pakiety dla firm mają również opcję zmiany planów taryfowych, najczęściej można to zrobić w czasie określonym przez operatora.

Telefon na kartę dla firm

Przedsiębiorcy ceniący sobie niezależność oraz chcący mieć możliwość przeniesienia numerów do innej sieci w dowolnym momencie mogą zdecydować się na ofertę w systemie prepaid. Taka opcja daje komfort maksymalnego kontrolowania wydatków. Ważne jednak jest, aby regularnie doładowywać konta każdego numeru, który jest używany. W taryfie na kartę można otrzymać nielimitowane pakiety rozmów oraz transferu danych, wszystko zależy od kwoty comiesięcznego zasilenia.

Telefon na firmę - subskrypcja

Korzystanie z telefonu komórkowego oraz internetu w systemie subskrypcji, czyli takim, jaki jest stosowany np. przez platformy filmowe lub muzyczne, to bardzo wygodne rozwiązanie również dla firm. Subskrypcja polega na podaniu numeru karty płatniczej, z której regularnie będzie pobierana zadeklarowana w umowie z dostawcą usług kwota. Nie ma konieczności opłacania rachunków ani doładowywania konta. Ze względu na formę uiszczania opłaty jest to zdecydowanie najwygodniejsza forma taryfy. 

Zobacz także:

PRZENIESIENIE NUMERU DO INNEJ SIECI – JAK TO ZROBIĆ?

--- Artykuł zewnętrzny ---