Istnienie na portalach społecznościowych.
Montaż okien to w czasach obecnych także skuteczna reklama, bo sama okazyjna cena niewiele znaczy, jeśli firmy niemal nikt nie zna, czyli o działalności jednego przedsiębiorcy doskonale wiedzą znajomi i najbliższa rodzina, choć inni ludzie niewiele wiedzą o takiej firmie i dlatego warto założyć danej firmie profil na portalu społecznościowym. Publikować na nim fotki okien, czyli tego jak zostały zamontowane i promować posty informujące o promocji na montaż, czyli wykupować reklamę przynajmniej jeśli chodzi o tę najbliższą okolicę. Takie traktowanie sprawy staje się opcją obowiązkową w wielu firmach usługowych, także w tych, które sprzedają Okna PVC wraz z montażem, bo obecny świat to istnienie na portalach społecznościowych i to obowiązkowe. Czasami tylko tak ludzie dowiadują się o istnieniu jakiejś firmy, bo godzinami siedzą na portalach społecznościowych przeglądając i posty i reklamy, aż w końcu trafiają na ofertę dotyczącą montażu okien, która ich zaciekawiła i to nie tylko w sensie cenowym, ale też w sensie tego jak taka usługa montażu wygląda. Mowa tu o tym, że sam montaż okien to jedno, ale sfera estetyczna tego montażu też jest bardzo ważną, czyli praca wykonana nie estetycznie może tylko zaszkodzić.
Okna PCV w Krakowie: https://novobudowa.pl/
Montaż w cenie okna - czy to tylko chwyt reklamowy?
Niektórzy z nas już widzieli montaż w cenie okna, czyli taki bardzo tani montaż okna jako reklamę danej firmy, ale taki montaż dotyczy zapewne tylko stanu surowego zamkniętego, bo w takim nie wykończonym budynku ta sfera estetyczna dotycząca otworu okiennego nie jest najważniejszą. choćby ze względu na to, że tam tynki dopiero powstaną, czyli ta cała obróbka otworów okiennych dopiero się zacznie. Jeśli natomiast chodzi o dobry chwyt reklamowy, to już lepiej jeśli dana firma montująca okna zacznie dawać tym stałym klientom torby ekologiczne z nadrukiem, czyli z własną reklamą. Taki tani gadżet reklamowy, który jest także przedmiotem użytkowym to bardzo dobra reklama, bo ludzie wyrzucają do śmietnika wizytówki, ale przedmioty takie jak torby wielorazowego użytku lub długopisy zostają z nimi przez jakiś czas. Dlatego ta reklama sprawdza się już od ponad dwóch dekad i stanowi też ciekawą alternatywę dla płatnej reklamy na portalu społecznościowym, która jest opcją nowoczesną, ale nie działa aż tak dobrze jak te użytkowe gadżety reklamowe.